maanantai 27. syyskuuta 2010

LOPPUTESTI

on lähtenyt hyvin liikkeelle ja odotuksia ei ole.....Petri
Odotan vain että pääsen läpi koulutusohjelman.
opiskelu on lähtenyt hyvin käyntiin. kaikki menee hyvin
ei mitään sen kummempaa, päästä vain läpi
OPISKELU ON LÄHTENYT HYVIN KÄYNTIIN.

lopputesti Vili ja Arttu

ihan hyvin on alkanut ja olen oppinut paljon uutta rakennus alasta

lopputesti

Lopputesti

Opiskely on lähteny hyvin käyntiin! KAikki on hyvin! Olwn oppinut paljon uutta rakennus alan asioita!
opiskelu on lähtenyt hyvin käyntiin

lopputesti

hyvin on lähtenyt koulu käyntiin.

maanantai 13. syyskuuta 2010

Olen oppinu laatotusta, panelointia, anturan valamista ja sähkötyökalujenkäyttöä
OLEN OPPINUT LAATOITUSTA JA PANELOINTIA JA KATON RAKENTAMISTA.
olen oppinut atk juttuja ja semmosia.. sokkelia ollaan tehty ja opiskeltu sähkökoneiden käyttöä, siltaa purettu ja uutta rakennettu

rankennusala

Olen päässyt laatottamaan ja oppinut jo sitä jonkin verran
heippa kaikki! artunkin puolesta ja minun! olemme tässä kurssissa kasannu sokkelin ja anturan ja opiskellut sähkösiä koneita ;) ja purkasimma sillan ja rakensimma sillan. :)
Pohja rakentamista, panelointia ja sillan tekoa ja opiskellut sähkölaitteiden käyttöä

Kirjoita Blogiin

Asioita ensimmäiseltä jaksolta, joita olen oppinut rankennusalalta? Mitä olet tehnyt ja mitä käytännön asioita olet päässyt kokeilemaan/oppimaan?

Sofia

maanantai 30. elokuuta 2010


1. Sivu jonne ihmiset kirjottaa kaikkea
2. Opiskelen rakennus alaa, täälläopiskellaan ruottia, Äikkää, atk:ta, matikkaa ja joitaki muita perusaineita... ja teoriaa!

1. sivu jonne ihmiset kirjottaa
2. opiskelen rakennusalaa

1. Blogi kirjoituksia netissä joita päivitetään useasti.

2. Peruskoulu ja vuosi lukiota

eka kerta


Käyn koulua levin instituutissa rakennusalan perustutkintoa. Harrastan laite sukeltamista ja moottoriurheilua.

1. sivu jolle ihmiset kirjoittavat kaikkea
2. opiskellaan ruotsia, äikkää, kaikkea semmosta.

BLOGI


sivu jonne voi kirjoitella.
Rakennus alan perustukinto ja kolmen vuoden päästä valmistuu talonrakentajaksi. Opintoihin kuuluu matikka ruotsi fysiikka äidinkieli ja ammatti opiskelua

blogi on teksti missä kerrotaan kaikenlaista minulla 0n ruotsin opintoja ainakin.




blogi homma


blogissa kirjoitetaan juttuja. opiskelen raksa-alaa 3vuotta johon sisältyy käytäntöä ja matikkaa,äikkää,svenskaa ym

Blogi


Sivu johon voi kirjoitella...

Rakennus alan perustutkinto ja 3 vuoden päästä valmistuu talonrakentajaksi..

Opintoihin kuuluu matikkaa, ruotsi, äikkä, fysikka, ja tietenkin ammattiin opiskelu ja työn teko :D

ploki


Blogi on sivu jonne ihmiset kirjottaa jotakin.
Koulutukseni sisältää matematiikkaa ja kaikkea muuta jännää.

Tervetuloa!

1. Kerro mikä on blogi?
2. Kerro omasta koulutusalastasi, mitä opintoja koulutuksesi siältää?

Lisää teksiin myös kuva.

Sofia