RAK10
maanantai 30. elokuuta 2010
eka kerta
Käyn koulua levin instituutissa rakennusalan perustutkintoa. Harrastan laite sukeltamista ja moottoriurheilua.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti