RAK10
maanantai 30. elokuuta 2010
Blogi
Sivu johon voi kirjoitella...
Rakennus alan perustutkinto ja 3 vuoden päästä valmistuu talonrakentajaksi..
Opintoihin kuuluu matikkaa, ruotsi, äikkä, fysikka, ja tietenkin ammattiin opiskelu ja työn teko :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti