maanantai 30. elokuuta 2010

Blogi


Sivu johon voi kirjoitella...

Rakennus alan perustutkinto ja 3 vuoden päästä valmistuu talonrakentajaksi..

Opintoihin kuuluu matikkaa, ruotsi, äikkä, fysikka, ja tietenkin ammattiin opiskelu ja työn teko :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti