RAK10
maanantai 27. syyskuuta 2010
LOPPUTESTI
on lähtenyt hyvin liikkeelle ja odotuksia ei ole.....Petri
Lopputesti
Opiskely on lähteny hyvin käyntiin! KAikki on hyvin! Olwn oppinut paljon uutta rakennus alan asioita!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)