maanantai 27. syyskuuta 2010

LOPPUTESTI

on lähtenyt hyvin liikkeelle ja odotuksia ei ole.....Petri
Odotan vain että pääsen läpi koulutusohjelman.
opiskelu on lähtenyt hyvin käyntiin. kaikki menee hyvin
ei mitään sen kummempaa, päästä vain läpi
OPISKELU ON LÄHTENYT HYVIN KÄYNTIIN.

lopputesti Vili ja Arttu

ihan hyvin on alkanut ja olen oppinut paljon uutta rakennus alasta

lopputesti

Lopputesti

Opiskely on lähteny hyvin käyntiin! KAikki on hyvin! Olwn oppinut paljon uutta rakennus alan asioita!