maanantai 13. syyskuuta 2010

olen oppinut atk juttuja ja semmosia.. sokkelia ollaan tehty ja opiskeltu sähkökoneiden käyttöä, siltaa purettu ja uutta rakennettu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti