RAK10
maanantai 13. syyskuuta 2010
olen oppinut atk juttuja ja semmosia.. sokkelia ollaan tehty ja opiskeltu sähkökoneiden käyttöä, siltaa purettu ja uutta rakennettu
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti