RAK10
maanantai 13. syyskuuta 2010
Kirjoita Blogiin
Asioita ensimmäiseltä jaksolta, joita olen oppinut rankennusalalta? Mitä olet tehnyt ja mitä käytännön asioita olet päässyt kokeilemaan/oppimaan?
Sofia
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti