maanantai 30. elokuuta 2010


1. Sivu jonne ihmiset kirjottaa kaikkea
2. Opiskelen rakennus alaa, täälläopiskellaan ruottia, Äikkää, atk:ta, matikkaa ja joitaki muita perusaineita... ja teoriaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti