RAK10
maanantai 30. elokuuta 2010
1. Sivu jonne ihmiset kirjottaa kaikkea
2. Opiskelen rakennus alaa, täälläopiskellaan ruottia, Äikkää, atk:ta, matikkaa ja joitaki muita perusaineita... ja teoriaa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti