maanantai 27. syyskuuta 2010
LOPPUTESTI
on lähtenyt hyvin liikkeelle ja odotuksia ei ole.....Petri
Lopputesti
Opiskely on lähteny hyvin käyntiin! KAikki on hyvin! Olwn oppinut paljon uutta rakennus alan asioita!
maanantai 13. syyskuuta 2010
heippa kaikki! artunkin puolesta ja minun! olemme tässä kurssissa kasannu sokkelin ja anturan ja opiskellut sähkösiä koneita ;) ja purkasimma sillan ja rakensimma sillan. :)
Kirjoita Blogiin
Asioita ensimmäiseltä jaksolta, joita olen oppinut rankennusalalta? Mitä olet tehnyt ja mitä käytännön asioita olet päässyt kokeilemaan/oppimaan?
Sofia
Sofia
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)