maanantai 27. syyskuuta 2010

LOPPUTESTI

on lähtenyt hyvin liikkeelle ja odotuksia ei ole.....Petri
Odotan vain että pääsen läpi koulutusohjelman.
opiskelu on lähtenyt hyvin käyntiin. kaikki menee hyvin
ei mitään sen kummempaa, päästä vain läpi
OPISKELU ON LÄHTENYT HYVIN KÄYNTIIN.

lopputesti Vili ja Arttu

ihan hyvin on alkanut ja olen oppinut paljon uutta rakennus alasta

lopputesti

Lopputesti

Opiskely on lähteny hyvin käyntiin! KAikki on hyvin! Olwn oppinut paljon uutta rakennus alan asioita!
opiskelu on lähtenyt hyvin käyntiin

lopputesti

hyvin on lähtenyt koulu käyntiin.

maanantai 13. syyskuuta 2010

Olen oppinu laatotusta, panelointia, anturan valamista ja sähkötyökalujenkäyttöä
OLEN OPPINUT LAATOITUSTA JA PANELOINTIA JA KATON RAKENTAMISTA.
olen oppinut atk juttuja ja semmosia.. sokkelia ollaan tehty ja opiskeltu sähkökoneiden käyttöä, siltaa purettu ja uutta rakennettu

rankennusala

Olen päässyt laatottamaan ja oppinut jo sitä jonkin verran
heippa kaikki! artunkin puolesta ja minun! olemme tässä kurssissa kasannu sokkelin ja anturan ja opiskellut sähkösiä koneita ;) ja purkasimma sillan ja rakensimma sillan. :)
Pohja rakentamista, panelointia ja sillan tekoa ja opiskellut sähkölaitteiden käyttöä

Kirjoita Blogiin

Asioita ensimmäiseltä jaksolta, joita olen oppinut rankennusalalta? Mitä olet tehnyt ja mitä käytännön asioita olet päässyt kokeilemaan/oppimaan?

Sofia