RAK10
maanantai 27. syyskuuta 2010
Odotan vain että pääsen läpi koulutusohjelman.
2 kommenttia:
ville
27. syyskuuta 2010 klo 3.02
oota nyt jotaki muuta
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Anonyymi
27. syyskuuta 2010 klo 3.03
niin niin älä selitä
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
oota nyt jotaki muuta
VastaaPoistaniin niin älä selitä
VastaaPoista