RAK10
maanantai 13. syyskuuta 2010
Olen oppinu laatotusta, panelointia, anturan valamista ja sähkötyökalujenkäyttöä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti