RAK10
maanantai 27. syyskuuta 2010
Lopputesti
Opiskely on lähteny hyvin käyntiin! KAikki on hyvin! Olwn oppinut paljon uutta rakennus alan asioita!
1 kommentti:
Anonyymi
27. syyskuuta 2010 klo 3.02
NO HYVÄ!
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
NO HYVÄ!
VastaaPoista