RAK10
maanantai 13. syyskuuta 2010
heippa kaikki! artunkin puolesta ja minun! olemme tässä kurssissa kasannu sokkelin ja anturan ja opiskellut sähkösiä koneita ;) ja purkasimma sillan ja rakensimma sillan. :)
1 kommentti:
toni
27. syyskuuta 2010 klo 2.50
HYVÄ JONNE!1111
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
HYVÄ JONNE!1111
VastaaPoista