maanantai 13. syyskuuta 2010

heippa kaikki! artunkin puolesta ja minun! olemme tässä kurssissa kasannu sokkelin ja anturan ja opiskellut sähkösiä koneita ;) ja purkasimma sillan ja rakensimma sillan. :)

1 kommentti: